დამავწყდა მეთქვა, რომ, ეს დიზაინ პატერნი Creational pattern ოჯხს განეკუთნება.
ამ დიზაინ პატერნის სტრუქტურა ასეთია:
როგორც სურათზე ხედავთ, გვაქვს სტრატეგიის ინტერფეისი, რომელთა მრავალი იმპლემენტაცია შეილება გვქონდეს– მაგალითად გვინდა Payment ის შესრულება. იგი შეიძლება შესრულდეს Visa ელექტრონით, შეიძლება MasterCard -ით.
ალგორითმი უსმენს კლიენტს და იმ იმპლემენტაციას უშვებს რომელიც მოთხოვნას შეესაბამება. მოსმენას და შესაბამის სტრატეგის ალგორითმის გამოძახებას Context ემსახურება.
PaymentContext, რომელიც განსაზღვრავს რომელი implement გაუშვას. აქ მარტივადაა ყველაფერი, switch ით ვნსაზღვრავ საჭიროს. როდესაც კონტესტის ობიექტს შევქმნი, კონსტრუქტორშივე ვახდენ შესაბამისი მეთოდის მინიჭებას.
PaymentRule ინტეფეისი ,რომლის შვილებიც იქნებიან კონკრეტული იმპლემენტაციები. ჩვენს შემთვევაში ერთი მასტერქარდთან მომუშავე, მეორე ვიზა ელექტრონთან. სწორედ კონტექსტში PaymentRule შვილის რომელიმე ობიექტს ვქმნი (switch ებში), და ვანიჭებ paymentRuleს, რომელიც არის PaymentRule ტიპისა.
ახლა დავწეროთ კონკრეტული სტრატეგიის იმპლემენტაციები.
ეს VisaElectron იმპლემენტაცია. ეს კი უკვე MasterCard–ის:
საბოლოოდ კი ყველაფერი ძალიან მარტივი გვაქ.
No comments:
Post a Comment